.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض مجلس به یک اقدام دولت در بودجه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به رشد هزینه های جاری در لایحه بودجه ۱۳۹۳ گفت: طبق پیش بینی های کارشناسان عملکرد دولت در سال جاری حداکثر در حدود ۱۳۰ هزار میلیارد تومان خواهد که از این میزان ۱۲۰ هزار میلیارد تومان هزینه های جاری است.


به گزارش شمال نیوز جعفر قاردی در گفتگو با تراز افزود: نسبت به این عملکرد هزینه های جاری در لایحه بودجه رشد قابل ملاحظه ای دارد که اصلا قابل قبول نیست. قادری با بیان اینکه درست است دولت بایستی حقوق کارمندان را افزایش دهد گفت: اما دولت می توانست از محل واگذاری ها منابع لازم را تامین کند. وی با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت در واگذاری ها گفت: دولت در این زمینه با قدرت عمل نکرده است.

قادری گفت: دولت بایستی هر ساله سهم خود در اقتصاد را کاهش دهد در حالی که در لایحه بودجه ۱۳۹۳، نه تنها کاهش نیافته است، بلکه افزایش نیز داشته است. وی در خصوص قیمت ۱۰۰ دلار نفت نیز گفت: به اعتقاد من این رقم قدری بالا و خوش بینانه است. قادری گفت: قیمت ۹۵ دلار در هر بشکه به نظر منطقی است. وی با بیان اینکه تامین منابع مالی طرح هدفمندی یارانه ها از دیگر چالش های اساسی دولت است، تصریح کرد: مجلس نسبت به اینکه هدفمندی در لایجه نیامده به شدت معترض است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: تا زمانی که هدفمندی در لایحه بودجه آورده نشود، نمیتوان تحلیل دقیقی در رابطه با آن داشته باشیم. وی سهام عدالت، مطالبات بخش خصوصی و بانک ها را از دیگر مسائل پیش روی دولت دانست و گفت: در این زمینه دولت بایستی اقدامات عاجل را انجام دهد. قادری در پایان نیز در خصوص تک نرخی شدن بازار ارز در سال آتی گفت: اگر منابع ارزی مورد نیاز کشور تامین شود می توان انتظار تک نرخی شدن را داشته باشیم که البته آن هم به سیاست داخلی و روند مذاکرات بستگی دارد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.